Las mejores palabras del amor están entre dos gentes que no se dicen nada

lunes, 14 de abril de 2014

T'estimo,ets perfecte, ja et canviaré





Avui ha estat un dia esplèndid. Hem celebrat el meu aniversari un dia abans de temps, però ha estat perfecte.
Després de dinar a fora hem vist el musical "t'estimo, ets perfecte, ja et canviaré" que tractava sobre les relacions de parella en diferents etapes de la vida. M'he sentit identificada en moltes escenes i encara que amb un to d'humor mostraven situacions molt reals. Una obra que donava que pensar en meitat de les rialles i els cants. M'ha agradat molt, us la recomano.
M'ha agradat molt el musical però m'ha agradat més la companyia dels meus amors, tots reunits.
Aquest si ha estat un aniversari feliç. Gràcies.
Bon dia  Adrià que sé que tu em llegeixes jajaja 
i,  moltes gracies a tots per aquest fabulós día.




No hay comentarios:

Publicar un comentario