Las mejores palabras del amor están entre dos gentes que no se dicen nada

domingo, 5 de agosto de 2012

Zu eta ni /Tu y yo




Zure arimak 
ahotsaren bidez
Sortu du ipuin bat 
izan gabe idazle.

Nere barruan 
sentitzen dut indarra
Joateko urrutira 
eskutik helduta.

Zure izaera ikuttu 
eta bertan murgildu 
Eragozpenik gabe 
inoiz ez amaitu arte. 

Denbora igaro ondoren 
ulertu dezazun 
Ni ez naizela ezer 
ez bazaude zu. 

Nire asmoa 
zurekin aldatzea 
Bizitzaren aroak 
sentitu zure alboan. 

Gure maitasuna 
izango da oinarria
Biharko egunean 
tristurak aldentzeko.

Zure izaera ikutu 
eta bertan murgildu 
Eragozpenik gabe 
inoiz ez amaitu arte. 

Denbora igaro ondoren 
ulertu dezazun 
Ni ez naizela ezer 
ez bazaude zu. 

Zure izaera ikutu 
eta bertan murgildu 
Eragozpenik gabe 
inoiz ez amaitu arte. 
Denbora igaro ondoren 
ulertu dezazun 
Ni ez naizela ezer 
ez bazaude zu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario